Educación y desarrollo de escolares en y para la diversidad en situación de aprendizaje difícil. Síndrome de Asperger
Abstract
El trabajo refiere la educación en y para la diversidad y los estilos de aprendizaje, de escolares de aprendizaje difícil y su importancia en el proceso de enseñanza-aprendizaje. Se presenta la experiencia pedagógica de atención individualizada con un adolescente con Síndrome de Asperger.
Palabras clave:
Educación, diversidad, proceso de enseñanza-aprendizaje.
ABSTRACT
The work relates to education and college learning styles of students learning difficult and its importance in the teaching-learning process presents the pedagogical experience of individualized attention with a teenager Síndorme Asperg
Keywords:
Education, diversity, teaching-learning process.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The publishing house “Universo Sur”, of the University of Cienfuegos, publishes the content of the Conrado Journal under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International License.
© The contents of this publication may be reproduced and shared, in part or in whole, for non-commercial purposes, provided that it is reproduced verbatim and the source is acknowledged.





