La evaluación en el Currículo de Formación: Carrera Licenciatura en Educación especialidad Mecánica
Abstract
La evaluación es un componente que ha sufrido cambios sustanciales a partir de las transformaciones en el campo educacional. En este trabajo se pretende un acercamiento a la misma desde las experiencias en la carrera Licenciatura en Educación, especialidad Mecánica en la Universidad de Cienfuegos.
Palabras clave: Disciplina, asignatura, objetivo, contenido, evaluación, aprendizaje.
ABSTRACT
Evaluation is a component that has undergone substantial changes from the transformations in the educational field. This paper presents an approach to it from the experiences in the career Degree in Education, specialty Mechanics at the University of Cienfuegos.
Keywords: Discipline, discipline, object, contents, evaluation, learnig.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The publishing house “Universo Sur”, of the University of Cienfuegos, publishes the content of the Conrado Journal under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International License.
© The contents of this publication may be reproduced and shared, in part or in whole, for non-commercial purposes, provided that it is reproduced verbatim and the source is acknowledged.





