Valoración del nivel de conocimiento de los estudiantes sobre la acción cicatrizante del llantén
Abstract
La presente investigación, parte del postulado de los beneficios de la Medicina Natural y Tradicional tanto en la profilaxis como terapéutica de diferentes enfermedades, específicamente en la acción cicatrizante del llantén. Para tratar el tema, sea apoya en una escala evaluativa aplicada para este fin. Se utilizaron los siguientes métodos: Método Inductivo–Deductivo, Método Analítico - Sintético, Método Sistémico. Se expone como objetivo del trabajo: aplicar una escala evaluativa que permita la valoración del nivel de conocimiento de los estudiantes sobre la acción cicatrizante del llantén. Se hace evidente la importancia y actualidad del tema tratado y ello se constata con los resultados obtenidos.
Palabras clave:
Conocimiento, estudiantes, acción cicatrizante, llantén.
ABSTRACT
Present it investigation, part of the postulate of the benefits of The Natural medicine and Traditional certain amount in the prophylaxis like therapeutics of different diseases, specifically in the healing action of the rib grass. In order to treat the theme, be you recline manufactured to this end to a ladder. They utilized the following methods: Inductive Synthetic Method, Systemic Method – Deductive, Analytical Method. You expose yourself like objective of work: Designing a scale that enables the assessment of the level of knowledge of the students on the healing action of the rib grass. Importance becomes evident and present time of the treated theme and it becomes verified with the obtained results.Keywords:
Conocimiento, estudiantes, acción cicatrizante, llantén.Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The publishing house “Universo Sur”, of the University of Cienfuegos, publishes the content of the Conrado Journal under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International License.
© The contents of this publication may be reproduced and shared, in part or in whole, for non-commercial purposes, provided that it is reproduced verbatim and the source is acknowledged.





